korthårig

Då var det måndag igen, och vädret ska vi inte ens tala om. Tog tåget hem till Ljusne imorse så nu har jag och bror varit hos mormor och ätit hennes supergoda makaroner och köttbullar. Sitter nu här hemma med en bråkig liten hund och väntar på Johanna som ska komma och hämta mig, hon har fått körkort så nu ska vi ut och åka. Var inte igår man träffade henne så det ska bli mysigt. 

Hade en kanon helg, det behövde jag efter allt jobb så nu väntar vi bara på nästa helg då jag ska bjuda ner mamma och pappa. Gå ut och äta och sätta sig på något mysigt ställe och dricka lite, en sen fars dag present helt enkelt. 

Nu ska jag mysa runt lite här hemma och vänta in Johanna. Idag kanske jag ska bli kort hårig igen, spännande :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0