Stockholm imorgon!

Idag var det nog den jobbigaste dagen på länge, inget fungerade som jag ville. Klockan ringde kvart över fem imorse och regnet bara vräkte ner, men det var bara att sätta sig på cykeln. Har tvättat sedan jag kom hem, vilket var för bara några timmar sen eftersom jag blev kvar på jobbet eftersom inget fungerade som jag ville. Therese har varit här och tvättat och hjälpt mig att packa inför vår resa imorgon. Är fortfarande inte klar men jag har några timmar på mig imorgon också.

Älskling är ute och roar sig och jag längtar tills han kommer hem för nu är jag kram sugen, måste pussa och kram honom mycket inatt och imorgon för nu ska vi vara ifrån varandra ännu en vecka. Ska inte klaga eftersom therese genomgår mycket färre, kan inte sätta mig in i hennes situation! ska plocka sista här hemma nu sen blir det sängen. Godnatt påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0