Friday

Nu var det ett tag sedan, inte hänt så specielt mycket i mitt liv senaste tiden. Micke kom hem igår efter en vecka i sthlm. Det var underbart att se han igen. Så idag myser vi som aldrig förr. Hade en välförtjänad sovmorgon imorse och sedan har jag bara varit på restaurangen och gått igenom kurs materialet med Amelina. Köpt med mig lite juice o yogurt och cyklade och gav det till Therese som ligger hemma och är sjuk. Måste se till att hon äter så hon är frisk på söndag när vi åker..

Nu ikväll ska jag bara vara hemma och mysa till filmer. Äntligen ska jag få se män som hatar kvinnor. Ska även börja packa, är så svårt att packa eftersom man endast får gå omkring i kjol eller kostym byxor och skjorta typ. men är man på kurs på huvudkontoret så ska man vara uppklädda. Ska bli väldigt skönt att komma iväg, kommer sakna älskling såklart men när jag kommer hem så har vi en flytt framför oss!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0